Varning till alla singlar

Vill varna dig,  om du är singel och av någon outgrundlig anledning skulle komma på tanken att göra "cosmpolitans årliga singeltest"  GÖR DET INTE!  Jag  ( ok jag står för detta) kom på tanken när jag surfade runt och försökte vinna nåt smycke  eller nån annan fåfäng pryl som dom lottade ut på sin hemsida..  Då ville jag deltaga för att som inventarie i singelklubben ge en rättvis bild av singellivet... (jag har en bild i min hjärna att den typiska singeln som läser cosmopolitan är blond, blåögd , storstadsbo och älskar sitt liv som player  fyllt med speeddajting och killar som ringer och bjuder ut dom på middagar,evenemang och biobesök)

Vilket fall så fick jag bittert ångra att jag ens övervägde att delta i undersökningen, den ena frågan var värre än den andra, det var såklart alternativfrågor så ifall man inte visste innan vilka troliga anledningar som kunde finnas till att man var singel så fick man nu ett icke sinande antal alternativ att välja på..
Det värsta var ju ändå frågor där inget av alternativen stämde och man tvingades till att välja ett helt missvisande alternativ.. eller fylla i ett eget alternativ.. ( snacka om att känna sig annorlunda och misslyckad) inte ens i ett singeltest finns ett alternativ som passar in på mig! Kardinalfrågan var ändå den här:

Om du vill ha ett förhållande, vad är det svåraste med att få till det?

Jag träffar inga potentiella pojkvänner.
Jag träffar potentiella pojkvänner, men de vill inte binda sig.
Jag träffar potentiella pojkvänner, men jag tappar intresset.
Annat – i så fall vilket?
Visste jag svaret på denna fråga så skulle jag: 
troligen inte vara singel, vilja vara singel ,vara Jennifer Aniston, eller någon av karaktärerna i sex and the city.   

vad är det för en fråga ??? Efter att ha tagit mig igenom det plågsamma testet på över 30 frågor om alla upptagna män jag uppenbarligen borde ha kravlöst sex med, vem jag är kär i (skulle man skriav ett namn här??)  vad jag gör på helgerna, vilka fördomar andra kan ha om mig osv.. var jag mer deppad än på länge... 
Förmodligen så kommer jag skratta gott och länge åt detta någon gång i framtiden, efter att cosmos singeltest bekräftat alla fördomar som icke-singlar har om oss...  snacka om icke-vetenskaplig vinklad undersökning....

Jag är unik, du är unik, alla är unika! Cosmopolitans singeltest är inte unikt...det är bara värdelöst..


"Äntligen våran tur att träffa någon som behandlar oss väl
kysser mig ömt och brutalt sover sked håller hårt både morgon och kväll
Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger dom ljuger för vi finns ju kvar
Och om dom bara gav oss chansen

Jag ger dig inte min morgon och inte min dag du får nått så mycket bättre
du får hela djävla jag
Hela underbara och unika jag inte något så fjuttigt som en morgon och en dag" Svenska hjärtan, Lasse Lindh

Kommentarer
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:56:48
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback