Fix you

Så var man tillbaka till allvaret igen. .. och jag kan åter igen projicera  (kanalisera?) min irritation på utbildningens och föreläsarnas upplägg....  När dom har krav på mig att jag ska klara vissa saker och lyssna på vad de har att säga, tycker jag att jag kan ha kravet att de ska veta varför jag är där (för att jag ska bli logoped) samt koppla sin föreläsning till detta...   Ett "manuellt-bildspel" på olika mentalsjukhus och gruppbostäder i ume med omnejd är inget jag har nytta av när jag ska bemöta mina framtida patienter..

I övrigt äter jag en massa pepparkakor ur en icke sinande burk från nyåker :) Jag har varken julpyntat eller julbakat..men om allt går som det ska så drar ju syrran och jag till varmare breddgrader över julafton så.. fast lite julpynt ska jag försöka hänga upp :)  I övrigt så är jag lycklig över att det kommit snö!! som kan tänkas ligga kvar. 

Det jag inte är så lycklig över är att människor verkar kunna såra varandra på ett sätt jag inte riktigt förstått förrän nu .. och jag tycker faktiskt att det är förskräckligt..    

Och så är jag tillbaka i kent träsket igen..

"Så det tog mig en hundradels sekund
Jag har rest tillbaks i tiden, blivit ung
Visioner i mitt huvud när du ler
Jag har hittat nånting vackert,
vännen, ser du vad jag ser?
Jag är nästan som du

Och du är som jag när du dansar
Har aldrig träffat nån som du
Du är som jag när vi dansar
Musik non stop till slut " Musik non-stop , Kent   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback