Tid för vinter

Så var det vintertid... önskar att jag tänkt lite mer på det där med vintertid..kanske berodde det på att snön försvunnit kanske inte.. jag skulle allafall tvätta kl. 07.00, inför praktiken och allt,,bokade inte tvättid i så god tid.. vilket fall så ställde inte min mobil om sig av sig själv ...och det hade jag inte tänkt på så.. jag var uppe kl. 06.00 i vintertid räknat.. stoppade i min yrvakenhet in kläderna i maskinen , la i tvättmedel..men när jag skulle trycka på maskinen så... ingen ström !!!  maskin j*vlarna går inte att starta förrän kl. 07.00,.. och DÅ kom jag på det där med vintertid..  jag hörde en svordom från en person i tvättstugan bredvid ... den personen kom nog  på det ungefär samtidigt som jag.. 
Idag bär det av söderut..hemåt till mor & far och det blå huset i dombäck (hoppas ingen av mina stalkers läser detta)  och praktik samt ryska pluggande, känns skönt att hämta andan ett tag..
Svårt att packa bara..


Snö kom tillbaka ! (allt är förlåtet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback