Berg- och dalvana

Hej alla! Det är fröken klumpig som skriver,  att jag är klumpig/ klantig kommer väl knappast som nån chock för er som känner mej (har kanske lyckats föra en del naiva själar bakom ljuset men...) jag fick ju till och med nobelpriset i medicin för mina heroiska insatser på skade-fronten...  

Hursomhelst: Hade en dålig dag igår på grund av många orsaker men bland annat följande: Pollensäsongen har börjat, J har åkt och hemtenta skulle skrivas. Som grädde på moset valde jag att träna body-pump igår kväll:  efter att ha försökt äta bort pollenallergin försökte jag träna bort den, ingen av dessa metoder fungerade!
När jag sedan i natt hade varit upp på toaletten och graciöst halvt sovande skulle skutta upp i loftsängen så slog jag mitt knä med full kraft rakt in i en garderobskant som tydligen alltid befunnit sig på samma plats: AJ! imorse när jag vaknade var mitt knä blodigt och jag funderade på att be någon bära ner mig från loftsängen... men men ner kommer man alltid.
Skadan var inte så allvarlig som jag först befarade, men jag är mör efter pumppasset och skadan.. (svårt att avgöra vilka krämpor som beror på vad)
Fast idag har varit en bra dag! Orsak: Får troligen gå spännande kurser i sommar, har om jag klarat den just lämnat in min sista tenta!!
Dessutom har jag stora planer på att hoppa av ryskan, läser ju ryska baskursen på kvällstid... men känner att min tid inte riktigt räcker till att plugga 150 % , kan vara så att ryskan orsakar mer stress och prestationsångest än det positiva den för med sig..  ska ta upp ämnet med min ryskalärare ikväll.

För övrigt vill jag passa på att tacka alla som gjorde min födelsedag så fantastisk! Speciellt tack till J ;)

Veckans låttips från mig till er : Kalla mig med Vapnet (speciellt bra om man vill ha en låt att ha på hjärnan som inte passar att sjunga i nästan något sammanhang)


29658-2   Nu är det vår & pollenchock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback