Hemma bra men hemma bäst

Har varit hemma i Övik/Husum och är nu hemma i Umeå igen. Har jobbat lite på logopedmottagningen i övik. Vilket var både trevligt, roligt intressant och gav ett visst ekonomiskt lyft! Jag sov några nätter hos familjen i husum. Det var trevligt ochman fick mycket god mat  (det finns ju inget bättre än att ha tillgång till ett alltid välfyllt kylskåp! ). Några nätter så so jag hos min kära sambo.. han var nämligen också i övik och arbetade,och hans jobb (till skillnad från mitt) bistår med hotellrum och traktamente.

Jag plankade in eller framför allt ut från två hotell ... så nu är jag väldigt nervös och misstänker att det sitter en wanted bild på mig på alla öviks hotell....   men men dom kan ju omöjligt hitta mig nu. Eller kanske kan dom det, jag har nämligen sett några avsnitt av serien "Las vegas" och där kan dom genom videobevakningsband zooma in och identifiera vem som helst!  Men jag finns ju inte (vad jag vet) i brottsregistret så dom kanske inte kan identifiera mig ändå ( fast jag finns ju i några gamla skolkataloger om du nu är uppkopplade mot dom..) Ja ja , slut-ältat!

Fick en dag hemma med mamsen också, vi bakade tre sorter,, varav en sort var lussebullar! Men jag gör så fula... det här med bakning är inte min grej. Men jag är bra på att stöta saffran och sockerbitar i en mortel! På eftermiddagen låg jag på mitt rum och läste ex-jobbet (offisciellt...egentligen så läste jag Bamse-tidningar)

Angående ex-jobbet så har stressen äntligen lagt sig: Vi kommer hinna klart!!

Ikväll ska vi nog gå och se TINC! Ska bli grymt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med Bill Gates. Du vet vad jag menar... Bäst att inte prata högt om det.

2006-12-01 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback