veckan som gått

Har haft en underbar vecka med favvo-killen, vi har hunnit med en del, träffat några av mina vänner, och varit en sväng till husum ( vilken pärs...för mig)  där vi också fick stifta bekantskap med syrrans nya kille(trevlig).  Vi har turistat i bredbyn också, vi har haft det jätte jätte jätte bra! blir bara mer och mer kär i "J"... 
Men nu är han ute och krigar, så jag får leva på förra veckan ett tag nu :)   Nästa helg ska vi till stockholm!! ska bli skoj!!  
I helgen så är det community, dit jag nog ska fara. I övrigt så har ju praktiken dragit i gång för de flesta av mina kursare... jag ska ju ägna denna månad åt examensarbetet. Har inte riktigt kommit igång än... valde att baka semlor igår. Jag och P samlade våra krafter och slängde i hop världs-goda semlor , som blev så där härligt "butiksfluffiga"  vi fyllde dom med sylt och åt den första på mycket kort tid ( ca en halv låt med winnerbäck) den andra lyckades P äta lite långsammare , men det gjorde inte jag....   mådde lite halv dåligt när jag sen kom hem och skulle äta middag innan ryskan. ... på ryskan gjorde vi värsta avancerade menings konstruktionerna, och lärarinnan tyckte att vi var duktiga :D
Idag ska dysartri tentan påbörjas...  Lycka till Emelia.


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback