Näs-sjö (så borde det uttalas)

Efter nästan två underbara veckor i småland och en 17 timmars resa är jag nu hemma i Ume för mellanlandning. Var fantastiskt som vanligt att träffa älskade Johan ( skriver nu ut hela ditt namn.. stäm mig) men också trevligt att besöka småland, det hade jag aldrig gjort förut. Där var det grönt, lummigt och träd och buskar blommade för fullt! 

Jag hann med ganska mycket : Äta småländsk pizza (det är nåt extra med den), ta hem segern i en metar-tävling ( ja jag har själv svårt att tro det...och nej, jag var INTE den enda deltagaren), Besöka den lokala turistattraktionen skurugata, Åsens by (sveriges första kulturreservat), Äta god buffé x2, Se & lyssna på ett grymt band, tappa en gädda, planera en resa (östeuropa juli -06 here we come), leka blind ( lyteskomik, och internt så det förslår), leka med mina nya bästisar labradorerna M& S och mycket mycket annat.

Nu är jag som sagt bara i stan för mellanlandning... packar ihop mitt liv inför sommaren, imorgon går färden mot min kusins bröllop i bjurholm, följt av en kort visit i husum och därefter vidare färd mot Östersund och sommarjobb! Men mest av allt längtar jag till juli då färden går mot Ungern, ev Serbien & Montenegro (är ju två länder nu..), Bosnien, och kroatien.

Det kan tänkas att jag kommer vara dålig på att uppdatera bloggen i sommar....
Och jag höll på att glömma det bästa *fanfar*   Emelia blir sambo i höst!!!  *lycklig*

Ha en skön sommar alla!
över och ut

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ooooh, grattis! :D Fasen va kul! Hoppas att du får en riktigt härlig sommar i Östersund å vem vet, vi kanske ses nåt. :) Kram!

Postat av: Hanna

Det är trevligt att vara sambo tycker jag :) Vilken dag är du i Husum? Åker hem imorgon nämligen... Om vi inte hinner träffas så får du ha en trevlig sommar!

Kram!

2006-06-07 @ 08:26:34
URL: http://hannaolssons.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag håller med Hanna, det är trevligt att vara sambo. :) Upptäckte att jag skrev fel adress till min blogg på förra kommentaren.

2006-06-07 @ 15:15:30
URL: http://suwe.wordpress.com
Postat av: Åsa

Va roligt att du ska bli sambo - grattis!

Låter som att det går bra för dig nu, fullt av roliga saker att se fram emot :-) Bröllop är ju alltid kul, Östersund är väldigt trevligt och semesterresan låter ju fantastiskt spännande!

Kram & sköt om dig

2006-06-25 @ 17:30:54
URL: http://virves-krypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback