Randy - the band ( the myth ,the concept)

"Randy the band, så enkelt men ändå så svårt" detta var deras egna ord, och man kan ju inte annat än att hålla med: Randy är grymma!  &  Karl marx and history är helt klart deras bästa låt!
Dom var ju en av de två huvudsakliga anledningarna till att jag besökte festivalen umeå open i år. Hello saferide var den andra, och inte heller dom gjorde mej besviken!
Något jag är väldigt känslig för är "mellan snacket" har man inte talets gåva och är artist så ska man sjunga inte prata ( Carola är det tydligaste exemplet på detta) men är man underhållande och säger rätt saker vid rätt tillfällen så snacka på! Både Randy och hello saferide lyckades med detta. Förmodligen lyckades även stereo total med detta, men min franska är inte vad den borde vara så.....  nämen dom var helt okej dom med.

Det som gjorde mej besviken under lördagskvällen var bartendern: jag beställer en öl och han kommer tillbaka och säger " den tog slut så jag fyllde på med pripps blå"  jag visste inte om jag hört rätt (säger han att han blandat två ölsorter i mitt glas??) ... men det hade jag.. hallå?? man kan inte bara blanda två ölsorter och förvänta sig att kunden (i detta fall jag som var sugen på att fin dricka en kall en) ska finna sig i detta, vilket jag inte gjorde...   gör om gör rätt tänkte jag men bad helt enkelt om en annan öl... och blanda inte lade jag till lite bistert :/

Hur som hade jag & P en bra kväll... synd att man ska bli så trött bara... kände mej som en pensionär..  

Randy dominerade!!!!



Kommentarer
Postat av: Pensionär(shemsvägen)

De va ju riktigt bra på UO! ;) Linda på jobbet hade sett 4 låtar av håkan, sen gav hon upp, han va ine så bra! ;)
Vi hörs! Förresten, räckte taxipengarna? Pussinamen

2006-03-27 @ 18:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback