Viva la umeå open!

Snart är det helg och jippi! Umeå open är här , (och vi fick tillslut biljetter med hjälp av en speciallösning och två födelsedagspresenter som insats) ;)
På lördag ska jag se : Hello saferide & Randy ( det är det jag ser mest fram emot) mer artister finns här :
www.umeaopen.se

På fredag (i morgon) kommer lillasyster direkt från Thailand hit till mig med sitt färska dykcertifikat i handen för att fira sin födelsedag. Att hon har lyckats ta dykcertifikatet är inget som förvånar mig ( men jag är väldigt stolt över henne) . Hon har alltid varit ett vattendjur , till skillnad från mig själv som närmast kunnat liknas vid en blåaktig darrande istapp i alla badsammanhang (utomhus som inomhus...utom möjligen väldigt varma bubbelpooler eller badkar) , dock fick jag för nåt år sen lite underhudsfett i julklapp och kan bada lite mer än vad jag kunnat under min barndom utan att bli blå...

Ser fram emot en givande helg och på söndag hoppas jag på ett livstecken från älsklingen... saknaden är stoooor och längtan ännu större,

Nu är det snart våffel-dags hos T , har hittat lite litteratur idag på det sista stället där jag letade ( varför ägnade jag all denna tid åt att leta i all världens databaser när artikeln stod på en hylla i logoped-biblioteket och väntade på mej??) så jag kan känna mig lite nöjd med dagens skörd ..



"I've got no extraordinary cards in my hand
no words or actions to make you stay
You like to be up north and I like it down here
and love isn't it just like air
you breathe it and it's everywhere
The sun is shining
I have everything
a driver's licence, a car and a song to sing
sing sing sing" I drive my friend F. Hyvönen



Kommentarer
Postat av: Petra

Randy the band - så enkelt, men ändå så svårt! ;)

2006-03-26 @ 12:42:03
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:50:55
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:13:36
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:27:53
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback