Allas vår

Nu är det vår, och jag trotsar pollenallergin och vistas utomhus små stunder ! Förenar nytta med nöje genom att plugga utomhus, idag när jag satt i min fåtölj som jag dragit ut på bron (vet att detta inte är rikssvenska.. jag menar såklart yttertrappan) så hörde jag plötsligt att det rördes under bron. Blev livrädd och min hjärna spelade ett bildspel på diverse otäcka varelser : Ormar, råttor, sorkar osv..   men då kröp den fram : En igelkott! inget att vara rädd för
Jag längtar till juli!!!  

Över och ut / Emelia - sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne... 
I morgon måste jag skriva nåt hårt , tufft inlägg detta mesande om väder & smådjur och mesigheter gör ju att jag tappar all cool image jag någonsin haft...





29658-3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kotten är väl ganska cool ändå? Eller `vass` iaf ;)

2006-05-04 @ 20:19:43
Postat av: Kajsa

Kotten är väl ändå rätt ´vass´iaf? ;)

Postat av: Kajsa

sorry, det var jag som postade båda inläggen, du kan ju ta bort nåt av dem! :)

2006-05-05 @ 08:27:39
URL: http://kajsadara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback