I love my computer

Har varit en helg fylld av diverse festligheter och events.

På fredagen var det äntligen dags för partaj.. har ju inte direkt följt tidigare terminers festtrender på ett tag. Men sagt och gjort. Det var dags! Militärer,lillasyter, vänner och diverse annat löst folk hade samlats tillsammans med lägenhetsinnehavarna och en del alkoholhaltiga drycker och bra musik. Logopederna lyste med sin frånvaro (troliga orsaker till detta: Emelias väldigt sena inbjudan..my bad. ). Festen var hursomhelst lyckad och innehöll många trevliga inslag såsom : vattenpipa, tacos (förfesten) och trevligt folk.

På lördagen drog vi oss ner till IDUN på pop up och fick lyssna till  och beskåda både Deportees och Lisa Miskovsky. Det var lugnt men grymt! Lisa överraskade med den superba låten "Alright"  med syrran carolina miskovsky som gästartist! Deportees var väldigt långhåriga.. men bra!
Träffade också som hastigast en vän som jag inte sett till på ett tag :)  

Sitter som vanligt med uppsatsen och för att försöka underlätta arbetsmiljön (sitter hemma med min dator ) så försöker jag med hjälp av att hjärntvätta mej själv och min dator med följande låt förhindra tekniska problem, irritation och allmänt krångel jag har svärtat sista meningen som jag tycker är speciellt viktig för min dator att fatta :

"I love my computer
you make me feel alright
every waking hour
and every lonely night
I love my computer
for all you give to me
predictable errors and no identity
and it's never been quite so easy
I've never been quite so happy
all I need to do is click on you
and we'll be joined
in the most soul-less way
and we'll never
ever ruin each other's day
" I love my computer , Bad religion

Kommentarer
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:51:13
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:12:11
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:28:44
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback