N Ä S T H Ö G S T A

Då sitter jag här i hemmets lugna vrå igen med en uppsats som jag börjar bli alltmer trött på..  nog om det.
Vi har haft långväga besök från småland, vilket var mycket trevligt! Synd att vädret skulle strula till det så mycket med tågresandet bara. Och så gick ju finalen av popquiz av stapeln nu i veckan.. och vi föll.. riktigt illa . Försvarstal : "men men vi kan ju inte hjälpa att vi inte levde under Orups tidiga glansdagar."  Fast det var trevligt att deltaga ändå:) (läs: vi vann inte)

Saker som snurrar i min hjärna för tillfället :

St Petersburg resan som nu är bokad! :)
* Festligheter på fredag (vilka kommer?, ska vi gå ut på krogen? isåfall var? vad ska jag ha på mig? osv..)
* Vilka slags tabeller diagram ska vi använda i utvärderingsdelen av resultatet? (ingen fattar detta utom jag och möjligen min partner in crime C... Ni kära läsare behöver bara veta att det är komplicerat)
* Är nästhögsta / näst högsta ett eller två ord?
* Borde jag köpa rosabandet eller bara oavkortat skänka 20 spänn till cancerfonden?
* julklappar...
* och sist men inte minst dagens i-lands problem : Ska jag dricka en latte till?


Kommentarer
Postat av: A

jag tycker att ett visst H&M plagg skulle passa fint imorgon. :)

2006-11-02 @ 13:51:04
Postat av: Kajsa

För en gångs skull röstar jag på särskrivning! näst högsta måste nog vara två ord....

Postat av: Mia

Håller med Kajsa... Röstar på särskrivning!

Du får se till att ha någon fler fest som jag kan närvara vid. Alternativt hänga på mig på mina äventyr någon gång- var länge sen nu!

Kramar

2006-11-02 @ 16:23:20
Postat av: Mia

Håller med Kajsa... Röstar på särskrivning!

Du får se till att ha någon fler fest som jag kan närvara vid. Alternativt hänga på mig på mina äventyr någon gång- var länge sen nu!

Kramar

2006-11-02 @ 16:24:27
Postat av: Hanna

Det är två ord, take it from a svensklärare ;)

2006-11-05 @ 10:45:45
URL: http://hannaolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback