Positivt

Positiva tankar positiva tankar positiva tankar, detta är inte att tänka positiva tankar! och jag är inte en av dom som tycker att man ska tänka positivt i alla lägen, man måste också få bli arg, ledsen och besviken. I allafall måste jag få bli det ibland. Men nu kommer ett stort men, i många lägen kan man nog försöka ändra sina tankebanor, och inte (i tanken) sparka på sig själv när man redan ligger.. För om något går dåligt allt från i-lands problem som en dålig-hår-dag till en kuggad tenta , så tänker de flesta eller jag vet inte hur många men iallafall jag enbart negativa tankar .. om man istället i det läget skulle tänka på alla bra saker med sig själv så skulle det känna sig mycket bättre.. Men detta mina vänner det är svårt svårt.. men jag är villig att försöka!

Aktuellt för tillfället:

* Ex-jobbsinlämning närmar sig med stormsteg
* Har precis skickat in ansökan om ryskt visum.. ( jag såg besatt ut på fotot (alternativt som om jag hade nåt uppstoppat i asset..) hoppas att detta inte gör att jag får avslag på min ansökan)
*Jobba lite i östersund snart
* hälsa på lite i övik snart
* Nu du Bush kan du ju se dig i stjärnorna efter att bli omvald! Tack & lov!
* JAG DUGER!
* Jag har världens bästa sambo!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Känner igen mig, finns många gånger jag skulle kunna tänka mer positiva tankar. Särskilt vissa kvällar här...;) Du har rätt i det mesta du skriver förutom det där med att du har världens bästa sambo för det är ju jag som har det. ;) Jag åker nog bussen på söndag ändå. För visst var det då du skulle åka?

Postat av: Petra

Tack själv för senast! Lite seg på att skriva...! De måste vi göra om snart, inom en snar framtid har vi ju möbler i vardagsrummet, då är nu hjärtligt välkomna! :) Ha de bra i ÖSD!

2006-11-19 @ 15:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback