Förstör

Jaha.. då var det dags igen, det är väl bara att barikadera sig i lägenheten dag som kväll. För att kunna känna sig någorlunda trygg. Våldtäktsmännen är igång igen i annars så trevliga Umeå. Men nu är det inte bara EN psykiskt sjuk människa ( jag är av den bestämda åsikten att våldtäktsmän inte kan vara psykiskt friska) Nu är det gruppvåldtäkter/överfall innan mörkrets inbrott.  Alltså en grupp killar/män som ger sig på kvinnor i dagsljus, detta är ungefär en av mina värsta mardrömar, då är man ju chanslös."Flera mot en är ju orättvist" om jag ska citera min vän Bamse ( världens starkaste björn, han med den blå outfiten ni vet )Man har väl en vision av att man har en liten chans att klara sig om det är en ensam våldtäktsman.
Vilka är då dessa killar, den här gruppen som våldtar?... HUR går snacket i den gruppen killar, hur kommer dom fram till vad dom ska göra? och hur kan dom leva med sig själva? Hoppas den "svagaste länken " ger sig till känna snarast.

Vet inte vad man kan göra i detta läget känns ju fel att man ska beöva barikadera sig i lägenheten , att dom ska få "skrämma" mig att stanna inne, men å andra sidan blir väl knappast en prommenad särskilt avkopplande om man ska gå omkring och vara rädd. Och är dom flera så hjälper ju överfallslarm och överfalls spray föga... det som möjligen skulle kunna rädda en är väl någon typ av skarpladdat automatvapen.

Snart kommer ju min egen sambo och bodyguard hem så då kanske man vågar gå ut igen..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter otrevligt det där. Vad är det som händer med världen egentligen?

Hoppas att du snart kan komma ut ur din lägenhet igen så att du kan njuta av den svala höstluften! :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback