Lycklig

Hänt mycket på senaste... den stora nyheten är väl att jag (inte klippt mig men) skaffat ett jobb! För några dagar sedan var vi klara med löneförhandlingen, känns så skönt att ha det klart med jobb och inte behöva oroa sig för det och hålla på och söka hela tiden..  Fick ju dessutom ett toppenbra jobb! En tjänst på barn-och ungdomshabiliteringen i Östersund i Autism-teamet. Tror att jag kommer trivas!

För övrigt så blev vi klara med dom sista inspelningarna till ex-jobbet härom dagen.. efter mycket möda och stort besvär.. Vi åkte nämligen ut till en förskola för att spela in vad vi hoppades skulle vara 7 barn, men när jag ringde dit på morgonen hade 7 barn blivit 6, 6 barn blev sedan 1 efter en del sjukfrånvaro och bortresta barn.. vi lyckades med hjälp av förskolärarna få in ännu ett barn. Sagt och gjort vi åkte för att spela in två barn (alltså vi snackar dom 2 sista av sammanlagt 45 barn vi har gjort dessa inspelningar ett par gånger...) Väl på plats så fungerade inte utrustningen för första gången någonsin... det visade sig att en liten liten vit grej saknades,så min kompanjon C fick åka buss några svängar och jag fick leka dagisfröken i en timme.. sen kunde vi spela in dom två sista barnen! Nu är det bara (inte så bara ) en massa räknande och skrivande kvar! och hur jag ens klarade mig genom mellanstadiets matte är en gåta...

Dessutom är jag ju sambo på riktigt nu... ja livet är underbart!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va roligt att du fått jobb - grattis!!
Och dessutom är ju Östersund ett himla trevligt ställe åxå :)

Kramen
/Åsa

Postat av: Hanna

Grattis till jobbet!

//Hanna

2006-10-23 @ 17:42:55
URL: http://hannaolssons.blogg.se
Postat av: Hanna

Grattis till jobbet!

2006-10-23 @ 17:43:05
URL: http://hannaolssons.blogg.se
Postat av: Hanna

Oj, nu spammade jag visst dig ;)

2006-10-23 @ 17:43:28
URL: http://hannaolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback