Riktigt säkert!

Jag har fått en ny hobby... den stavas : www.vetgirig.nu det är helt enkelt frågesport på nätet! Jag är fast. Funderar starkt på att i ett senare skede byta ut den hobbyn mot träning. Men det känns som om det får bli efter flytten... Det blir som ett nytt skede i mitt liv det där E.F. Efter flytten... mycket ska styras upp då :) Har mycket på gång det är flytt, kurs, kryssning m kursare, och så ska jag fylla år också har jag fått höra. men jag kanske äntligen uppnått åldern där det inte blir så mycket firande.. Önskar mig enbart en god middag *blinkar menande till J* ;)



och så lyssnar jag mycket (eller enbart) på säkert! just nu..

Från mig till dig (via säkert!) :
"Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig
Jag har aldrig känt så mycket
när jag är med dig"

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag läser gärna det du skriver. det är lättlättläst, tänkvärt och många gånger roligt!

Hoppas du har det bra och trivs med allt!

Kram från Västerås

2007-04-21 @ 08:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback