Det börjar röra på sig

Köpte ju träningskort på F&S härom dagen. Det var en hel vetenskap med vilket kort man skulle köpa... men efter att det var löst så fick jag information om att det ingick en introduktion i gymet med en instruktör som lägger upp ett personligt träningsprogram till en!! Jag bokade tid direkt(Alla har ju personliga tränare och träningsprogram: Madonna, J Low, Runar...listan kan göras lång). Så nu på tisdag kl 19 kommer en förhoppningsvis snygg och trevlig PT (Personal Trainer) lägga upp värsta träningsprogrammet till mig.

Jag invigde mitt träningskort på ett gympa pass igår ! Det  hette "styrka bas" och jag vet inte hur jag ska säga men jag kan väl dela  upp  kritiken i positivt och negativt .
Positivt: Jag var typ  bäst i  gruppen. Och jag hade träningsvärk imorse.
Negativt: Inte ens instruktören klarade att göra riktiga armhävningar,  av de andra deltagarna var det endast 2 personer förutom jag som var under 50 år (och då räknade jag inte fostret i den gravida kvinnans mage)
Slutsats: Välja ett medel pass nästa gång, för i den där gruppen hittar jag inga nya vänner att gå på krogen med:) Dock var det kul att känna sig bäst *skryt*

Bara en dag kvar nu...

Miss Li är ju grym

"oh boy
You make me feel like
oh boy
You really turn me
on boy
and I don´t know what to do
I really really want to..

..be with you
like I was before
this distance between us
makes me want you more

I do mean
you are the cutest boy I´ve ever seen
and you´ve got that something
something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream" Miss Li "Oh boy"
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback