LÄGER!

Har ju inte bloggat om lägret :(  Var på läger med RG (rekryteringsgruppen för aktiv rehabilitering) 2 v i sommar . Som vanligt var det hur kul som helst! Det är ju som en egen värld där på Bosön. Man tittar inte på nyheter, man är konstant svettig , man  (läs: Emelia) sminkar sig inte, allt handlar om duschpass, träning och kvällsaktivieter och vi i resurs tillbringar ofantligt med tid på toaletten :D Det bästa med RG läger är nog stämningen... aldrig träffar man så många målinriktade människor någon annanstans! Ska lista några roliga ögonblick från lägret... en del ganska interna :

* "Jag svimmar ju för f*n"  Grodandning
* "Liten stege" Kommentar av en person som endast slog 3 av 5 yatzytärningar
* "För fet för ett fuck"  karaoke.. no comments

Och ett mycket fint ögonblick när bl.a. vi i resurs fick låten "With a little help from my friends" tillängnad  oss.. jag nästan grät!


Det är sååå svårt att förklara läger-fenomenet för utomstående.. (steg 1 Tetra är ingen fisk)

Hoppas att jag får åka på läger snart igen!


För övrigt: "Logopeder kan! (nästan allt)"

Kommentarer
Postat av: anna

hej! :) ja, eller jag har ju just fått bort det, men jag får börja stödja på det. så det är skönt! :) hur har han haft det? och hur går det med skaffa-vänner-projektet?
jag vet inte riktigt, det är ganska mycket nu i höst, ska till tunisien om några veckor, sen är jag i sthlm två veckor osv. så jag har redan behövt ta ledig mycket, men vi får se! isåfall är det runt jul, fast då kanske ni försvinner därifrån? :p Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback