Växa upp

Är i Umeå som vanligt på helgerna! Känns skönt med en långsam avvänjning från denna stad.. Men snart är det dags att bo i Östersund på riktigt, känns ganska bra. Det som känns konstigt är att bli vuxen (läs: jobb+ riktig lägenhet) men men  med mitt barnsliga sätt lurar jag väl ingen :) Har idag efter en lång process (ca 2 månader) äntligen köpt ett fodral till kära mac, så nu hoppas jag att hans välpolerade yta ska förbli vit och blank! 

Kul grej som min mamma skrev i ett mail till mig:  "Jag var in och gogglade på ditt namn du finns ju
med flera gånger bland annat som logoped jämtlands landsting"   Det roliga var dels att hon skrev gogglade och dels att hon hade googlat på mitt namn. Själv vet jag ju med mig att hälften av träffarna är någon mycket simkunnig smålänning , men min mor kanske har glömt att jag inte har deltagit i några simtävlingar i småland :) Hursom helst rekommenderas det som nöje de kvällar du har tråkigt : googla på dig själv! det var en ny upplevelse, men ganska kul särskilt kanske för att jag har ett otroligt ovanligt namn. Det är troligen inte lika kul om man heter t.ex. Anna Andersson 

Nu ska jag snart fika på schmäck.. mums fillibabba (säger det så sällan nu förtiden)

Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt namn va inte så tjäckt att goggla heller.. ;) Hur har du det då min vän? Blir ju alldeles för långt mellan gångerna tycker jag...
Ha det bra!

2007-03-18 @ 14:29:15
Postat av: Anonym

Hmm...mitt namn kom visst inte med på det tidigare inlägget...

2007-03-18 @ 14:29:47
Postat av: Petra

*skrattar* Namnet verkar inte fastna...men de är iaf Petra som terroriserar dej! :)

2007-03-18 @ 14:30:29
Postat av: Mia

Det finns tydligen någon aktiv hunduppfödare (whippet, vad nu det är för hund) med mitt namn. Men jag står också med som logoped i landstinget, västmanland :)

2007-03-19 @ 09:02:47
Postat av: anna

TACK :) skulle varit skönt men tiden räcker inte riktigt till :b men snart får jag två veckors semester, oh det blir skönt. :)
hur har du det på jobbet?
Kramar

Postat av: Robert

Hej, det var inte igår. Jag har börjat använda bloggar som kommunikationsmedel. Funkar ganska bra. Är du färdig logoped nu? Grattis! Själv så är jag fortfarande en outbildad orderadministratör. (låter mer fancy än "orderbehandlare") Snart växer jag väl upp också. Hade hade!

2007-03-20 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback