gör allt på en gång ibland

hela mitt sätt att vara är lite som en ketchup-effekt tror jag. Allt på en gång : alla aktiviteter, allt på jobbet, alla känslor på en och samma gång. Så är det oftast för mig :) Allt eller inget. På gott och ont.

Har tränat idag med mycket "fitta" och vältränade arbetskamraten som hoppar en halvmeter högre än alla andra trots skador. Men det sporrar mig.  Annars så har jag börjat hata att diska hoppas innerligt att min goa (läs täta) kille i framtiden lägger ett bud på en bänkdiskmaskin ;) I helgen var det kärlek och barnvakteri (inte samtidigt). Det är ju så givande att umgås med barn även om jag fattar att det kan bli ganska jobbigt dygnet runt varje dag:) 

Och San Franciscoresan närmar sig med stormsteg: Hurra!!! Lite som ett svar på din kommentar H så är ju resa min allra största hobby och ffa den dyraste ... vågar inte räkna efter hur mycket pengar jag har lagt på resor men det är värt varenda krona!

Och ifall ni inte visste : J är världens bästa!

"För henne är det svart och vitt
det är helvete och himmel
är marginalen eller mitt
Det är sömnen eller svindel
- och jag famlar omkring utan koll

Mellan ett och noll, ett och noll
Mellan ett och noll

För henne är ont och gott
det är allting eller inget
Det är kyssar eller spott

Det abstrakta eller tinget
- och jag famlar omkring utan koll

Mellan ett och noll, ett och noll
Mellan ett och noll

För henne är det dag och natt
det är solen eller månen
Det är tårar eller skratt
norra Norrland eller Skåne
- och jag famlar omkring utan koll

Mellan ett och noll, ett och noll
Mellan ett och noll

Och fastän det är upp och ner
kan jag ändå konstatera
att vi får varann att le
att det verkar att fungera
- att jag famlar omkring utan koll

Jag famlar omkring utan koll
Jag famlar omkring utan koll

Mellan ett och noll - ett och noll" mellan ett och noll Bo kaspers orkester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback