jag överlevde..

kände mig nästan sjuk igen.. stirrig lite simmig blick, hög puls och skakis. Tänkte att jag fått feber igen... men icke!  I själva  verket var det en annan sorts feber jag hade drabbats av nämligen rampfeber ! Jag skulle nämligen föreläsa för ca 45 pers + 2 av mina teamkamrater. Mitt mål var inte att vara bra eller extremt informativ på något sätt mitt mål var att ÖVERLEVA! Inte svimma inte kräkas inte bli pionröd.. och det lyckades jag med. Ett mer långsiktigare mål som jag har är att vara informativ tydlig intressant , nå ut och verkligen leverera bra information...   Dom skrattade iallafall på rätt ställen..  alltid något

För övrigt blir helgen  nog inte alls som jag hade tänkt eller önskat... kanske tillfrisknar jag radikalt och kan besöka älskade j.. men det blir nog inte så..

ps. jag överlevde

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! vad bra! resan var verkligen jättebra! lite tråkigt att komma hem bara, nu är det väldigt mycket i skolan, men det är bara att kämpa på antar jag! hur har du det på jobbet? hur går det med kompisletandet?
benet läker bra! jag kan gå nästan helt vanligt på det, men det är fortfarande väldigt mycket rehab kvar innan jag kommer igång som vanligt med allt det innebär. Att jag är laddad för stockholm! Det vore jätteroligt ifall du kommer och hälsar på också, det var länge sen sist! krya på dig! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback