Hänt i veckan

Verkar ju som om jag har dålig karaktär.. lovar ju gång på gång att jag ska blogga ofta ofta, men det har ju inte hänt! Så nu är det slut-lovat.  Sedan sist så har facebookberoendet trappats upp och så har vi hjälpt toppen-vännerna att flytta tre trappor ner + tre trappor upp. Det är nåt tillfredsställande med att  flytta: se resultat , jobba fysiskt i glada vänners lag, men jag ska inte sticka under stol med att jag var trött i slutet ;) *blinkar till A och T* Men det var värt tröttheten för sedan var det dags för supergod Thaimat och öl.. och sedan ut på krogen. Då gjorde jag en upptäckt! Det är ju på krog-toan man ska ragga kompisar, i toakön där får man kontakt direkt ! Inte för att det är så långvariga kamratrelationer men men..  Annars var utekvällen mycket trevlig , drack GT och rockade loss med grabbsen !

Jag har också fått eksem... funderar på om det beror på att jag åt lunch i Stugun där dom inte hade så stor koll på vart dom tappade sina jordnötter... men mest hoppas jag förstår att jag är allergisk mot katter :) Inte för att jag har träffat nån katt nyligen direkt, men jag har tänkt på en (katten jansson i Bamse närmare bestämt). På jobbet så är jag inne i en fas  (hoppas jag) det känns nämligen som om jag inte kan någonting alls och som om jag inte gör någon nytta alls..   Hoppas det vänder snart. 

Längtar nu jättemycket till San Francisco resan i jul :D

Nu är det sovdags för en übertrött Emelia...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback