Räkneexempel

Det är ju ingen hemlighet att jag inte har haft ett så aktivt och verkligt socialt liv på senaste tiden...vilket har inneburit en del tid att fördriva mer eller mindre hemma på kammarn....detta resulterade för en tid sedan i att jag lusläste h&m rowells katalogen och sedan gjorde en beställning ("det var ju 10% på hela sortimentet"). Efter en tid kom mina varor och såg såklart inte alls ut som i katalogen + att klantiga h&m hade skickat lite fel..  Hur som helst så skulle jag idag försöka betala fakturan... så här såg den ut:

Händelse   Datum   Summa  
Köp   2007-09-19   150,75  
Retur   2007-09-19   328,95  
Faktura utskriven          
Faktureringsavgift   2007-09-10   16,90  
Köp   2007-08-27   488,95

och gissa hur mycket jag skulle betala? 323!!!  Vart kan man läsa det? Jag var tvungen att ringa kundtjänst för att få veta det...  På det medföljande inbetalningskortet skulle jag själv fylla i summan.. Lätt?

Jaja ...  Nu ska jag läsa i boken jag fastnat i "Män som hatar kvinnor"

Jag var aldrig nån stjärna i matte

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag håller också på och läser Män som hatar kvinnor... men jag har inte fastnat än, har inte kommit så långt..

2007-09-27 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback