RUD 413

Så var det gjort. Den dyraste grej som jag någonsin köpt! Bilen RUD 413 en röd polo, billig att äga och köra. Jag är nöjd med mitt köp fast det kändes jobbigt till en början (svettades hela första natten och drömde mardrömmar att den blev stulen och gick sönder)Men nu glider jag omkring och bara njuter i min röda pärla! Och den glänser som ett ......... .....! Men det kostar inte gratis att ha bil..  Men måste bara säga att jag generellt tycker att försäljare verkar vara lömska personer. Ringde för att försäkra bilen och kära länsförsäkringar hade "lägstapris garanti" jag hade ju undersökt priser på en massa bolag.. när jag sen ringde så sa dom ett annat pris än vad jag hade fått på nätet, men hör & häpna efter lite hot från mig att välja ett annat bolag sänkte försäljaren priset med 2000 kr!!!! Helt sjukt..

Annars har veckan rullat på med rasande fart, har haft sjukt mycket att göra. men en massa kul: PECS intro för två barn (är ju bara hur kul som helst). Annars så har jag blivit så rackarns dålig i luftvägarna... det är min gamla astma som har dykt upp igen. Fattar inte varför?! Har jag tränat för hårt? Har jag fått dammlunga ? (nej jag jobbar ju inte direkt på snickeri...) Har varit lite barnvakt också åt en toppentjej! Är ju jättekul att höra en 6årings funderingar, man får liksom perspektiv på saker och ting. Hur förklarar man förresten vad en yrkesofficer gör för en 6åring? Jobbar med krig? jobbar med (döda och levande) människor? inte bra.... Har gett J i uppdrag att fundera ut hur man kan förklara det på ett bra sätt..

Över & ut

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback