Träningskamrat sökes

Idag var det dags! Idag klockan 19 begav jag mig förväntansfullt till F&S för att möta upp en gyminstruktör som skulle lägga upp ett personligt träningsprogram bara för mig. Jag hade också stora förhoppningar på att denne instruktör skulle vara en person i min egen ålder +/- 3-4 år och således en potentiell vän. Men icke han var minst 25 år äldre än mig och hade mustasch. Men skötte sin arbetsuppgift väl. Desvärre började jag misstänka att jag helt saknade vissa muskler, nu är jag för stolt för att berätta vilka dessa muskler är men..... jag har starka magmuskler det sa t.o.m PTn. Hursomhelst så ska jag nu göra detta basträningsprogram som han visade mig i gymmet 2ggr i veckan. Det lär kanske  inte direkt hända... men allafall 1 gång i veckan. Måste nu söka med ljus och lykta efter en träningskompis  om det ska bli nåt gymtränande  alls. Saknar dig väldans mycket  P!  (kan du inte flytta till östersund??)

Så om du är en ganska otränad person (det är snarast en fördel om du som jag nästan helt saknar vissa muskler) med bra humor som gärna skämmer ut dig i gymmet med mig.. hör av dig så fort som möjligt!


För övrigt hade han sålt "min bil" det var elakt gjort tycker jag. Men jag försöker tänka att bilen säkert hade pajat ändå.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vore jag där så skulle jag passa perfekt som din träningskompis...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback