1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera bloggen igen...

Ihelgen var det hur trevligt som helst. P var på besök, hon fick shopping-djävulen i sig så vi var på alla affärer i hela staden. Vi åt såklart flygande Jakob och drack vin ur en icke sinande bax in bog :) Vi var såklart upp i arctura där P slog på stort och bjöd på hjorton/åkebär pannacotta till efterätt (se bild). På lördagskvällen svängde vi våra lurviga och drack en cosmo (utom jag som mer skvimpade ut en cosmo).




I veckan har det varit fullt ös... man kan nog säga att jag är mer dansant än jag någonsin trott även om jag inte står för det officiellt. Igår blev det mat & vin och skräckfilm hos A, T & E. Fick en present av dem också, jag blev superglad. Jag fick en tärning med siffrorna 1,2,3,4,5,6,7,8.9.10,11,12,13,14,15,16.17,18,19,20. Det finns en rad användningsområden för denna... gissa vilket av dessa alternativ som den främst var tänkt att användas till:

a) Spela spel
b)Skriva 20 stycken impulser som jag har på ett papper och därefter slå tärningen för att veta vilken jag ska följa
c)Skriva 20 stycken städ/hushållssysslor som inte behöver göras så ofta och numrera dem 1-20 och så slå om vilken av dem man ska göra just vid detta städtillfälle
d) Något snuskigt som A har kommit på
e)Numrera 20 stycken män i taxeringskalendern och därefter välja vem jag ska ringa upp m.h.a. tärningen.



Det ena alternativet konstigare än det andra... men men andra förslag mottages också tacksamt!
I helgen åker jag till Åland via en after work med ett gäng psykologer imorgon.

Ska bli lite bättre på att skriva framöver..


Dagens i-lands problem: jag har fikavecka på jobbet



Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, hon verkar riktigt generös den där P, en sån härlig efterrätt! ;)
Tråkigt att du inte komemr!
Gissar på alternativ D!! (såklart..)
Pussinamen

2008-04-03 @ 21:35:18
Postat av: Mia

MacGuyver, allas vår hjälte, finns att köpa på shirtstore.se. Fina förslag på hur tärningen ska användas.

2008-04-07 @ 12:50:52
Postat av: Veronica

Jag skulle ha valt e!! Jag behöver en större bostad och en bil även om Rudolf är helt underbar :-) Tärningen måste vara oumbärlig för en player! Låt bara fantasin flöda...
...och vipsa har du 20 raggalternativ som du kan kasta om ;-)

2008-04-07 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback