åker till kusten

närmare bestämt imorgon. Ska bli trevligt! Har ju inte träffat t.ex. lillasyster på ganska länge. Dessutom kommer nog min kära familj att fira mig med presenter som varken väger något eller tar plats (kanske får jag en påskfjäder eller två).  Ska försöka hinna träffa släkt och vänner samt lägga ner lite tid på studierna (ja jag vet att det låter både snusförnuftigt och nördigt men icke desto mindre nödvändigt) under helgen. För övrigt har jag än en gång drabbats av idétorka när det gäller bloggande.. FV (som inte står för Friska Viljor.. du vet vem du är) hade en idé om att jag skulle blogga om något jag behövde, det utkristalliserade sig till att jag skulle blogga om vad jag behövde mest : en matta eller en karl. Detta har nu löst sig av sig själv... jag har köpt 2 mattor.

Och för att blidka min ganska tröga /knäppa dator på jobbet har jag de få korta stunder jag hunnit vara på mitt kontor idag nynnat på den här låten (det jobbdatorn läs PCn inte vet är att låter egentligen handlar om min älskade sambo mac):

"I love my computer
you make me feel alright
every waking hour
and every lonely night
I love my computer
for all you give to me
predictable errors and no identity
and it's never been quite so easy
I've never been quite so happy
all I need to do is click on you
and we'll be joined
in the most soul-less way
and we'll never
ever ruin each other's day
" I love my computer , Bad religion

Kommentarer
Postat av: Vincent

Haha.. Vilken underbar liten sång.

2 mattor alltså? :O Det var till att slå på stort. Hade det inte varit bättre med 2 karlar ändå?

2008-04-30 @ 09:28:50
Postat av: Veronica

Vad är väl mattor!! Jag säger bara blonderade XX åringar!! För det var väl ålder som skulle gälla nu :-)

2008-04-30 @ 19:58:08
Postat av: Amanda

hejsan syster!
tänkte bara berätta att jag börjat läsa din blogg nu =)

2008-05-05 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback