I brist på annat...

en vettig uppdatering kommer en annan dag..

1. Vilken svordom använder du mest? inte är det fy bubblan allafall ;)
2. Äger du en iPod? Min bästa vän näst efter Mac
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? oftast 06.30..men inte imorgon
4. Hur många resväskor äger du? 2, varav en har varit ute på en egen resa nyligen.
5. Använder du flip-floppar? Ja, men det är lite jobbigt med strumpor i.
 6. Var köper du dina matvaror ifrån? Affären
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta den
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Nån Wallander på tv kanske
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Det ena utesluter i nuläget inte alltid det andra.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? RESOR!
11. Har någon någonsin kallat dig lat? På skämt då hoppas jag ;)
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? En god bok (som Skalman skulle ha sagt)
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? iPod är det som gäller där finns mkt men mest Miss Li, Säkert, Lasse & Flogging Molly just nu
14. Vilken är världens bästa artist just nu? se ovan
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? I can tell u , but then I have to kill u
16. När var senast någon stötte på dig? Jag säger bara "Slap it!"
17. Vad åt du till middag senast? Bortbjuden på världens godaste Lasange!
18. Använder du huvtröjor? Ja speciellt en knall-orange RG-tröja... not
19. Kan du vissla?Javisst kan jag det *visslar*
20. Vem var den senaste som ringde dig? U, men jag hörde inte så jag hann inte svara
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Griståget?
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det utgår jag ifrån.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 070 :)  (och såklart 063)
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja fast inte så mycket
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 7?
26. Hur många syskon har du? 1
27. Är du blyg inför det motsatta könet? inte direkt.. beror på vem det är
28. Vilken film kan du alla replikerna till? YRROL, Torsk på Tallin,Kommentarspåret på Winnerbäcks liveDVD
29. Äger du några popband t-shirts? Pop & pop... har några bandtröjor t.ex. Randy, Isolation years, Sahara hotnights
30. När flög du senast? I tisdags
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 varav en utan dyna som jag aldrig åtgärdar
32. Läser du för skojs skull? japp oftast (kurslitteratur är inte alltid skoj)
33. Pratar du några andra språk? Engelska, lite ryska sen kan jag säga hårtork på franska
34. Diskar du din egen disk? Ja, vem skulle annars göra det?
35. Har du gråtit offentligt? Inte så att nån såg
36. Har du en stationär dator eller en laptop? MacBook! och en gammal stationär PC som antikvitet i ett hörn
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? ja och gamla saker..
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej inte nödvändigtvis
40. Kan du kasta macka? ja givet!
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nope
42. Vad har du med dig in på bion? Nåt salt och nåt drickbart
43. Vem var din favoritlärare och varför? Just nu har jag många bra föreläsare
44. Har du dejtat någon av en annan religion?  ja...en gång
45. Vad har du för väder? Snö & tö
46. Har du en blogg? Ett svar är överflödigt
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ryska
48. Gillar du att flyga? Ja men jag har konstant dåligt samvete för miljön när jag flyger
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?För mig:  Kunna förstå min humor & inte gilla katter :)
50. När sov du senast på golvet? Föll ur sängen för ett tag sen, men då vaknade jag ju
51. Vilken är din favorit drink? GT
52. Gillar du din boende-situation? Jo då, lite stort bara..
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Kanske 6 timmar som ett minimum
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja i grundskolan, sen blev det ju nåt positivt att prata.
58. Vilken är din favoritfrukt? Annanas
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ingen koll på sånt
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?Halvvägs till 50!
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja språkfacist (men jag börjat tappa stinget)
62. Tror du på liv på andra planeter? Jag gjorde det allafall förr då jag var EmAlien
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Reinfeldt
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Nej
65. Vad var det senaste du åt? Efterrätt Pavlova!
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Beror på personen
 67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mammas idé har jag hört..
68. Gillar du senap? Ja
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Bruce Willis budskap är enkelt: Yippie-ka-yeah motherfucker!"
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag skulle gärna göra det igen!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?  Kom med förslag!
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
73. Tycker du om att krama folk? Ja vissa. Är inte överdrivet fysisk av mig
74. Skulle du säga att du är trendig? Nej
75. Äger du en digitalkamera? Ja, köpte en i Staterna!
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Utseendemässigt: Sara Löfgren (hon med Sveriges taskigaste hållning typ)
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja, jag gillar ordning och reda
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Skulle tappa min image om jag erkände det
79. Tycker du att du är attraktiv? "Some people play hard to get, I play hard to want"
80. Vad är du allergisk mot? Katter (önskar jag) annars bland annat nötter, mandel & mango
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
 82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Martin tror jag det var




Har snott den här av http://ikman.blogg.se

Kommentarer
Postat av: vincent

Men jag stötte ju på dig bara häromdagen? :O Fast det kanske är svårt med slaps över nätet? Sen är det ju döfött ändå eftersom jag gillar katter. :/

2008-04-12 @ 10:52:05
Postat av: Kajsa

Du får en extra poäng för hårtork på franska, en liten tungvrickare det :)

2008-04-12 @ 11:00:22
Postat av: Julia

Visst är det skönt att känna att man har ett liv...? =) Men som sagt (eller skrivit....)jag gillar ju såntdär. =) Hoppas du får en bra helg, ikväll skall det bubblas hos Petra! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback