Kortkort

Jag och min nyfunna vän M begav oss ut på ett annat uteställe där jag inte varit förut igår. Var en hel del konstigt folk på plats, men det var trevligt ändå.. skrattar man inte med nån kan man ganska vältajmat skratta åt dom så att dom tror att man skrattar med dom.. om ni hängde med (kalla mig falsk)

Jag har liksom inga idéer om vad jag ska blogga om.. känns segt och tråkigt! Kan ni inte skicka förslag på ämnen?
För då kan jag numrera förslagen (förutsatt att dom inte är fler än 20) och så slå min finfina tärning varje dag och på så vis välja ett ämne!

Blev kort inlägg detta .. ska vila mig innan jag ska bada i jobbets bassäng!





Kommentarer
Postat av: Vincent

Du vet vad jag tycker:
Kärlekslivet
Karriären
Allmänna känslor

:D

2008-04-13 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback