pain in the ass

Har varit på spinning..  Min arbetskamrat ledde passet, hon har så grym musik på sitt pass!!!!! Men jag får så väldigt ont i asset. När jag tänker efter så är det inte så förvånande. En kompis som går under namnet "storasyster" berättade för mig om folk som har lika vassa sittben som jag , om dom ska sitta i rullstol så kan man göra en operation där man (hör & häpna) FILAR NER SITTBENSKNÖLARNA!!!! för att det inte ska skava. Tro om man kan göra nåt liknande i syfte spinning?  :)

I helgen blir det nervarvning och inredningsprojekt del II..  Har haft en väldigt stressig vecka.. och nej avslappning på AP-träffen i måndags rådde inte bot på mina fullbokade dagar.  Det är väldigt kul också därför glömmer man bort att det är mycket, men nu känns det! Så jag rådde bot på det hela med spinning och ett glas vin (P jag tömde Bax in Bogen) Inte spinning och vin i kombination.. då hade jag nog dött (var nära nog ändå och då hade jag vatten i flaskan). men det har skett en utveckling i mitt spinnande. Förut när jag provade spinning så typ svimmade jag 3 gånger och gav upp. Nu sitter jag kvar på cykeln allafall :)


Dagens i-landsproblem: sittben



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback