Projekt

Appropå gårdagens inlägg.. så har det varit en hektisk dag där jag har haft patienter i ett hela dagen.. journalskrivning får lämnas till ett annat tillfälle (det där känns alltid som en bra idé när man kommer på den, och som en dålig idé när man sen ska skriva de där journalerna..). Dessutom har jag träningsvärk sedan igår.. det är ju tragiskt hur fort man tappar styrka, misstänker att jag inte har några axelmuskler överhuvudtaget. Men men om jag äntligen kan börja gå på tortyrpasset på tisdagar igen ska det nog vara avhjälpt till sommaren. Jag kanske ska satsa på beach 2008 (istället för bitch 2008 som jag tidigare hade planerat).

Som ni kanske har märkt så har jag tänkt blogga ganska ofta en period, som en liten övning i självdisciplin. Vi får se hur länge det håller.

Inredningsprojektet i lägenheten fortsätter. I nuläget känns följande mest angeläget:
* Matta
*Sånadär vita kanter som man kan ha på posters.. jag behöver några som är 140 cm långa (det verkar inte existera)
*Någon som hjälper mig att bära ut den där tvn som är kaputt och står i hörnet och samlar damm (funderar på att leka rockstjärna och slänga ut den genom fönstret).

Dagens i-landsproblem: Träningsvärk

För övrigt: Hörrudu Frank, ibland kan du vara lite provocerande... ;)

Kommentarer
Postat av: Vincent

Jag borde inte ens bemöda mig med att kommentera din blogg längre Emilia, men jag gör det för att jag tycker om dig. :D

Jag tycker att du ska satsa på beach 2008. Det vore trevligt att spela volleyboll på stranden med dig lite. ;) Samt så väntar jag med spänning på det där inlägget vi pratade om. Jag vill ju se vad som faktiskt är viktigast.

2008-04-17 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback