kort uppdatering

Sen sist:

*Läger och allt vad det innebar! Superkul som vanligt, kommer kanske ett lite utförligare inlägg om det sedan.
*Jobbat första dagen efter semester och läger
*Blivit snuvig
*Varit på banken och börjat spara (inkasserar vuxenpoäng)
*Funderat över det där med kärlek
*Tagit 2 stygn på en riktig person (kan vara olagligt, men det är minst lika olagligt att bita nån i benet så vi är nog kvitt :) )
* Sett Winnerbäck & co: GRYMT!!!!  Jag och P trotsade regn och valde att t.o.m. äta utomhus i regnet innan konserten för att vi hade tänkt det från början (vaddå svårt att byta strategi?)
*Inte haft så tur med vädret

Dagens fundering: Ska jag byta ringsignal till "jag mötte Lassie" med ainbusk singers?

Men man blir ju inte roligare än man gör sig, eller hur P?





Kommentarer
Postat av: Mia

Han är fin han Winnerbäck...

2008-08-12 @ 11:57:23
Postat av: Petra

Måste ju säga att du klär otroligt bra i regncape! :)

2008-08-12 @ 15:48:01
Postat av: Åsa

Tänk vilken tur man har som kan smyga in här ibland och smygläsa din blogg :-) Alltid trevligt att läsa om dina äventyr (usch, nu lät jag verkligen som "tant Åsa"...)



Måste tillägga att du & P sällan varit sötare än på fotot

Håller stenhårt på rätten att strunta i vädret och göra som man vill, även om det kan innebära grilla i spöregn eller mjukglass mitt i vintern



Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback