Medicin med detsamma!

Den sedan tidigare kända apatiska jobb-tröttheten har än en gång infunnit sig. Det är en speciell trötthet som gör att man knappt orkar någonting alls när man kommer hem. Man orkar bara stirra. Antingen stirra in i tvn, datorn eller väggen. Den här sortens trötthet hade jag nästan dagligen mitt första yrkesverksamma halvår. Nu kommer den tillbaka när jag haft extra mycket, extra jobbigt eller bara en sån där dag på jobbet.  Att träna brukar avhjälpa denna trötthet allafall för en stund.. men nu har ju min täppta näsa tagit bort all ork, energi och syre för att kunna träna så då återstår följande medicinering:


Alternativ 1: Färsk annanas i obegränsad mängd.  (åt själv en halv igår..vilket resulterade i magont)
Alternativ 2: Margarin, kaffe, kakao 4 msk av varje, och sen 1 dl socker. Kokas ihop och serveras med vaniljglass. (Tack T för receptet)

Alternativ 1 och 2 skulle man också kunna kombinera under samma kväll slog det mig nu.. (hur kan jag inte ha tänkt på det tidigare??)


och jag skrattar fortfarande åt att jag är 5 år och gotisk:
http://www.youtube.com/watch?v=Nbj4G7lmnv8

I helgen bär det av mot Storlien där det ska vandras, sovas i våningsäng, duscha bakom genomskinligt duschdraperi och ätas kräftor! Då kommer all jobbtrötthet att vara som bortblåst!

Dagens i-landsproblem: Tradera är berondeframkallande!!! Akta er gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback