Gick ända till Norge

I helgen åkte jag till en perfekt stuga, hade perfekt väder, hade perfekt sällskap och gick 2 perfekta turer!
och så lärde jag lilla E att låta som en tiger ( lite som Baloo och Mowgli i djungelboken). Så nu kan jag och lilla E prata med varandra på tigerspråk (tur att jag är logoped).


För övrigt:
*Klippte håret idag och hör & häpna: Jag blev nöjd! Jag skojade först med frisören och sa "gör nåt kul, men ta inget på längden" .. sedan när vi kommit överens sa frisören.. ja och det här vi sparar på längden brukar vi kalla för "trösthår".

*Upptaktsdagar på jobbet. en sammanfattning: teckna bilavtal verkar dumt, kanske skulle Molgan sluta öppna alla dörrar och tända alla lampor innan han går hem, ta hem sina matlådor från tidigt 90tal osv..   (nej nej tro nu inte att jag går på förskolan). Statistik är svårtolkat...



   

Kommentarer
Postat av: Vincent

Men woot? Vad har jag missat? Vem är lilla E?

2008-08-31 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback