Årets önskelista

* Underhudsfett i stora mängder (speciellt på fötterna, så att jag slipper frysa)
* En-del-till-min-diskmaskin-som-jag-inte-vet-vad-den-heter-men-som-gör-att-den-kan-kopplas-in (diskamaskin kommer öka min livskvalitet med 200%)
*Några kilo klementiner (kan äta hur många som helst)
*Ett par hela skor som tål väta ("somliga går i trasiga skor, säg vad beror det på?")
*En telefon som heter Lennart (en sån som Anna har, hon sa att den hette Lennart)
*Solskyddsfaktor till min resa 26februari-13mars (ja, okej jag ville mest skryta om resan)
*En ny vindrutetorkare (bytte ut den ena för någon vecka sedan och behovet av ännu en ny uppstod)




För övrigt så har ni väl noterat att jag börjat ändra designen på bloggen? typsnitt och storlek..
och jag har ju inte direkt
valt comic sans...



Kommentarer
Postat av: vincent

Okej. Back to basics vad gäller namnet.



Men vad sa jag om fettet? :@ Bättre med en varm och mysig tröja. Valar = lägger på sig fett, människor = klär sig varmt!

Clementiner stavas med c.

Resten av önskelistan får godkänt. ^^



Men jag gillar inte det nya typsnittet och storleken. :(

2008-12-04 @ 08:10:57
Postat av: linnea

Men Hej!

Vad kul att du skriver. Allt bra med dig? vad är det för resa som väntas? :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback