Dödlig

Ja helgen kanske inte var den med mest tur hittills. Krockade i lördags. Rudolf (bilen) på verkstaden osv.. funderar på att besöka den senare i veckan.. kanske tar med choklad eller nåt till honom. Jag hoppas verkligen att han får komma hem över jul. Nu sitter jag med skadeanmälan och fipplar. Jag säger då det: försäkringar och dylikt kräver någon typ av högre examen i byråkrati och ganska hög intelligens.. både att teckna och att fylla i skadeanmälan kräver dessutom en 5 i teckning.
Personligen är jag oskadd tror jag. Försöker känna efter om jag har ont i nacken, det är nästan så att jag känner efter för mycket. Kan man framkalla smärta genom att känna efter för mycket? Ja som sagt huvudsaken att ingen människa kom till skada, men sådana här händelser gör ju att man inser att man är dödlig och vad som skulle kunna hända.

Ute är det vacker vinter, snö på träden och marken hoppas det håller i sig till jul!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu kanske jag får se dig mer på bussen :)

2008-12-15 @ 10:51:58
Postat av: Anonym

Men shit! Vad gör du egentligen? Kör på det där viset.Jag drömde att jag körde åt helvete med en lastbil inatt. Du får ju akta så du inte skadar dig. Skriv att du har nacksmärtor så får du ut massa pengar. Det räcker ju med att du är konsekvent. sen kan du säga att det gått över om typ 1 år eller 2. Men om du sedan skulle få problem kan du alltid gå tillbaka och hänvisa till att du sagt nacksmärtor. Om du däremot inte säger det kommer du inte få ett öre om det senare visar sig att du nog fått en törn ändå. :P

2008-12-16 @ 17:16:32
Postat av: vincent

Var givetvis jag som skrev förra kommentaren. Det är ju nåt fel på sidan så den tog bort namnet jag skrivit. :S

2008-12-16 @ 17:17:27
Postat av: Petra

Kom bara ihåg att inte ta med levande blommor....för allergikernas skull (är säker på att alla macho-mekaniker är blomallergiker...)

2008-12-17 @ 00:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback