om vampyrer

Måste börja med en rättelse gällande förra inlägget.. Annas telefon heter ju Kenneth!


Jag har varit i Uppsala och Stockholm i 5 dagar. I södra Sverige där de varken har snö eller värme. Jag har tillägnat mig mycket ny kunskap men också blivit väldigt trött av allt detta kunskapsinhämtande. Idag kastades jag rätt in i den så kallade verkligheten och fick börja använda mina nya kunskaper direkt. Dessutom blinkade jobbtelefonen rött och jag attackerade den och alla röda flaggor på mailen likt en tjur på tjurfäktning.

Okej nu till vampyrer. Jag såg filmen "låt den rätte komma in" härom dagen. Den var bra på ett sätt och väldigt annorlunda och konstig på ett sätt. Jag har inte så stor erfarenhet av vampyrfilmer och undrar därför om någon med mer erfarenhet i ämnet kan berätta för mig om det är standard procedure för vampyrer att suga blod så där söligt, och sedan inte torka sig om munnen utan gå omkring så där blodig utan att ens torka sig med tröjärmen? och om det är standard procedure varför är det i såfall det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Annorlunda behöver inte betyda dåligt Emelia... i Jämtland ja.. men i resten av... på ett par platser behöver det inte betyda det ;)



Och... Gillar ditt nya typsnitt!!

2008-12-14 @ 19:34:35
Postat av: Emelia

Det är mindre spännande men betydligt lättsammare när man skriver vem man är när man kommenterar ;) Allafall ger en ledtråd. Men det måste vara någon som känner mig riktigt bra eftersom mitt namn är rättstavat!

2008-12-14 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback