Förvånade?

Nu bloggar jag igen, otroligt va?


Var i Umeå förra helgen, hur trevligt som helst! Det gick lite väl fort bara. Jag och P tittade traditionsenligt på Winnerbäcks livedvd (självklart kommentarspåret), på lördagen blev det fika på schmäck (där de hade ganska arbetsskygg personal). Framåt eftermiddagen blev det tyvärr förlust men partystämningen infann sig ändå framåt kvällen. Kul att träffa alla vännerna igen! Även om det inte blev nån utlovad grötfrukost ;)

Just nu plågas jag mest över smärtor i asset... var på arbetskamratens spinningpass igår, det var hur kul som helst ! Och jag ramlade inte av cykeln som jag gjort vid tidigare spinningtillfällen :)

Känner mig lite uppvarvad,, måste nog tagga ner några snäpp jag pratar ju osammanhängande som det är nu kanske är det spinningen eller så har jag drabbats av nåt annat typ hyperaktivitet?!

Vad passar bättre än ett utdrag av min och Ps låt? Nu när vi bokat biljetter till lasses konsert i augusti också


"Vi är lördagens änglar som virvlar i stan
Vi är dom som du hatar en söndag på dan
Vi är dom som kan skratta åt allt som är svart
vi är dom som har hjärtan av ädel titan

Vi är änglar med blickarna högt i det blå
Vi är dom som förlorar men jublar ändå
Vi är dom som kan skratta åt allt med varann
vi är dom som kan gråta när ingen ser på

Vi är gårdagens kärlek och stora i orden
som vaknar med skräck och panik under borden
Vi är dom som vill ha allt" Ur winnerbäcks " solen i ögonen"

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, jag som precis tänkte gå in och gnälla på att det var längesen du skrev senast, men behövdes tydligen inte denna gång.

Kommentarspåret ja, det är bra. Har också sett det ett par gånger. :-) Vilken konsert har ni bokat in er på? Funderar själv på att försöka boka in mig på Zinkenkonsterten.

/D

2008-02-07 @ 07:34:53
Postat av: Petra

Åh...den där låter är "såå vii"...kanske lite mindre sant att vi jublar om vi förlorar men.. ;)

2008-02-07 @ 19:03:08
Postat av: Julia

Shit! Jag MÅSTE köpa biljetterna till konserten! Tänk om de tar slut *räknar dagarna tills jag får lön*
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback