Uppdatera mera

Voi voi... måste uppdatera men har inte hunnit... har varit på kurs i Stockholm 2 dagar igen.. och så har jag jobbat massvis, träffat mina vänner och städat maniskt (just när jag blev frisk)   För att citera Nalle i filmen Snowroller : "Det är jävligt mycket att göra just nu" . Och hurra hurra för i helgen får jag fint besök från Sundsvall! Ska bli toppenkul!

Får skriva en mer målande beskrivning av helgens bravader på typ söndag kväll... Måste sova nu!

Kan ju tillägga att lilla E var här idag (med sina föräldrar) och han hade vaccinerat sig idag så han hade tydligen en dålig dag ... men man kan bekriva det som så att en dålig dag för honom är typ som en toppendag för de flesta andra i hans ålder. Han skrattade och verkade nöjd typ hela tiden !


Dagens i-lands problem: Jobbigt att parkera om bilen till gästparkeringen så att dom skottar min parkering....


Kommentarer
Postat av: Julia

WOHO! =) En uppdatering, nu är min dag räddad.=) KRAM

Postat av: Kajsa

Ja voi voi ;), här har det kommit ett ton blöt snö idag... just som jag invigt vårjackan... :P

2008-03-03 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback