Fullt upp

ja Daniel jag tycker också att ett inlägg var 14e dag är ganska lite :)

Men det beror helt enkelt på att det är mycket nu, och det är kul att det är mycket! Jag har ju blivit student till vis del nu, läser kursen "Autism och tillämpad beteendeanalys" och har precis varit i huvudstaden på 2 kursdagar däremellan är det tänkt att man ska läsa en hel del för att inte säga massvis. På kursen var jag som vanligt yngst som jag alltid är i de yrkesmässiga sammanhang där jag figurerar... det har sina för- och sina nakdelar. Jag försöker koncentrera mig på fördelarna.. för nakdelarna kan jag inte direkt påverka på nåt annat sätt än att åldras och införskaffa erfarenhet.. och när det gäller det förstnämnda så kommer det med största säkerhet att ske.

Till helgen drar jag till Umeå, ska bli så kul. Ska träffa fantastiska vännerna P&E och också T!!! (skrev inte ihop bokstäverna för att de skulle ju direkt associeras med PET vilket skulle kunna ge vidare associationer till plastflaskor)

Den fysiska träningen har fått stå tillbaka denna vecka och jag har istället fokuserat på träning av min hjärna.

En konversation jag hörde på flyget på väg ner till stockholm:

Två killar som jag fördomsfullt tror var stockholmare som varit i Åre och åkt skidor
S1 : Vad härligt det var att det var så mycket snö!
S2: ja det var det , men det var sjuuukt jobbigt att det var så kallt!!



För övrigt:
samvetet mår inte bra... min miljöskuld bara byggs på och har väl vid detta laget nåt gigantiska nivåer

Lilla E är ju världens bästa kille :D


Nöjd nu D??



Kommentarer
Postat av: Daniel

Jepp, nu är jag nöjd. Tio dagar mellan inläggen är betydligt bättre... :-)

2008-01-30 @ 22:52:24
Postat av: Julia

ååå, jag vet! Råtråkigt! Men vad gör man inte för pengar? Eller vänta, om jag nu tjärnade vettigt mycket så hade det varit ett argument, men inte nu. Feen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback