1 dag kvar

Imorgon jobbar jag sista dagen innan semestern...HURRA!!! Behöver verkligen semester nu. Jag har aldrig förut känt mig så här trött och semester-behövande. Nu går allt på halvfart på jobbet, mycket ska sparas till hösten för att folk har semester. Jag gillar inte halvfart.. men pallar inte så mycket högre tempo just nu ändå..

Fick ett hett tips idag om vad man ska säga om man vill bli av med telefonförsäljare:
Ofta handlar deras erbjudanden om att man ska spara eller tjäna pengar då säger man bara så här när försäljarens argument är : Vill du inte spara pengar?  Då säger man "Du förstår pengar är inget problem för mig" (gärna lite överlägset och övertrevligt) detta gör försäljaren i fråga oerhört provocerad eller irriterad och han/hon har efter detta inga argument kvar..  :)

Är för övrigt trött på alla kommentarer/frågor om karlar och om/när/vem/nån/hur. Svaret är nej tack på alla frågorna.

Dagens i-landsproblem: Hade i ett svagt ögonblick köpt en speciell "barista-mjölk" och då går min mjölkskummare sönder! Tycker själv att det är det mesta i-landsproblemet på länge!
Appropå i-landsproblem så  är ben-plågan över på onsdag, ni som umgåtts med mig den senaste veckan vet vad jag talar om. Sjukt att det stör mig så mycket. Jag levde tidigare i tron att jag var frigjord och trygg, men det visade sig vara helt fel.


"Leave me out with the waste
This is not what I'd do
It's the wrong kind of place
To be thinking of you
It's the wrong time
For somebody new
It's a small crime
And I've got no excuse" ur 9 crimes av Damien Rise

Kommentarer
Postat av: Vincent

Men, men, men.. Gäller karlfrågor även frågor från karlar om t.ex. när, var och hur du dyker uppi någons favoritstad? Nu ljuger jag. Jag hatar ju stan. Men det är bra folk... En liten del av dem iaf. Men du vet ändå var jag menar. Haha.. Gillade dagens I-lands.. Nästa kommer vara att när du laga mjölkskummaren/köpt en ny så kommer de inte ha rätt sorts kaffe så du får ta ett annat.. Ohh noes.

2008-07-11 @ 01:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback