Äntligen sol!

Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne.


Idag kom äntligen solen! Det resulterade i att jag var ute nästan hela dagen. Åkte till TNT  i Ås och tittade på kl. 12 föreställningen när N åt gröt för andra gången i sitt liv :) Sedan gick jag, T och N på utflykt till secret garden där köpte jag en glassbåt. Glassbåtar är underskattade, tror senast jag åt en glassbåt var på nåt kalas i 7års ålder. Men nu ska det bli oftare! jag smakade även på massor av kryddväxter. Kanelbasilika visste jag inte ens att det existerade.

Skulle egentligen köpa 4 pinnar till mitt inredningsprojekt idag, men kom på att man kan få 4 perfekta pinnar av pappa gratis, så jag köpte inga. Har för övrigt blivit helt
beroende av internetshopping.

Det är alldeles för spännande och billigt. Det gynnar en halvt manisk person som jag det. Fast jag har bara köpt en sak än, det var såklart ett fynd. Det var en klocka.

Bilder från den här fantastiska dagen (ak.a. "så här fint är det i jämtland" a.k.a. "titta så nära till sjön, fjällen osv")











Kommentarer
Postat av: Vincent

Även jag har (åter)upptäckt glassbåtarnas magi. Jag köpte ett paket bara för att de glassar jag brukade köpa var slut och nu är jag hooked på dess syltiga inre och chokladiga topp. <3 Kärlek på glasbåtar.

2008-07-18 @ 17:07:56
Postat av: Rudolf

sol i sinne brun inne

2008-07-22 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback