på grund av fint väder

Har ju sen en tid tillbaka varit lite besatt av att surfa på blocket.se.  Jag har funderat lite och kan inte riktigt förstå varför folk fotar sina möbler som dom vill sälja ute på gräsmattan? Känns ju väldigt onaturligt. Och det borde också vara svårare (allafall för mig) att föreställa sig hur möblerna kommer se ut inomhus.. där dom hör hemma. För vem har en soffgrupp och ett par gardiner utomhus på gräsmattan? Kan det vara så att fotografen har tänkt att ljuset utomhus är bättre, så att det kompenserar möblernas malplacering på en gräsmatta. Jag har ingen aning.

Idag är det varmt varmt och soligt och avbokningarnas tid på jobbet. Detta gjorde att jag kastade in handduken vid kl. 16.00 idag och skrev "Gått för dagen p.g.a. fint väder" på min dörr.

I helgen närmare bestämt imorgon bär det av mot Sundsvall och ikea. Sedan lite halvt impulsivt stannar jag i Sundsvall med omnejd tills på söndagen.. ska hinna med lite gatufest med lite trevliga brudar. Det blir inte orginaluppsättningen av girls & flicksen men delar av dem + lite nytillskott. Ska försöka fota lite under helgens bravader så att jag för en gång skull kan lägga upp aktuella bilder här på bloggen.

Längtar för övrigt tills det är lägerdags!!! Kanske föjer lillasyster med den här gången.. Bara för det så lägger jag upp en lägerbild. Det är jag i vägverkströjan (den där oranga pricken) som (försöker att) spela rullstolstennis.. som vanligt med rullstolssporter så har jag sjukt svårt att rulla och samtidigt göra nåt annat. Detta illustreras på bilden.. ni ser ju att jag inte ens är i närheten av att träffa bollen :)




Kommentarer
Postat av: Vincent

Får man göra så när man är logoped? Bara sluta för dagen och gå ut i solen liksom? :O Hmm.. När jag är läkare ska jag göra så varje dag det är fint väder. De dagar det är dåligt ska jag ta ledigt p.g.a. dåligt väder. :D

2008-07-03 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback