Semestra

Efter att ha svängt mina för tillfället väldigt olurviga ben i fredags så åkte jag, Rudolf och Mac till södra Västerbottens inland för fiske och för att träffa lite familj och släkt.  Jag fick ännu en gång upp en jättestor abborre, och till min stora sorg har vi ingen våg! så vilken vikt jag än säger så är det en uppskattning från min sida och kommer låta som ett fiske-skryt.  Även fast  fiskelyckan var stor så hade jag inte lika stor tur med båtmotorn... det var verkligen årets träningspass att starta den där! Jag hann också med årets första dopp i Mjösjön. Det blev sent i år.... jag har blivit en sån badkruka på äldre dar. Det fanns en tid då vi tävlade om att doppa oss först... då första doppet kunde äga rum i maj. Det är svunna tider.. igår doppade t.o.m. mamma sig före mig! Det går utför.

Ikväll blir det en tur till Ume!  och regnet förföljer mig .. nu öser det ner och såklart är det strålande sol i  Östersund...






Kommentarer
Postat av: Linda

så trevligt! Tromsö är fint om än inte lika soligt som på dina bilder. Det är dock sjukt fint väder på nätterna....helt knäppt!

2008-07-21 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback