After afterwork

Varit på afterwork med teamkamraterna, hur trevligt som helst. Jag gillar när folk förstår/har samma typ av humor som jag, och det är ju kul att man jobbar med den typen av människor :D

Midsommar närmar sig med stormsteg. Har bestämt mig för att i vanlig ordning fira vid kusten. Och inte helt överraskande så kommer det bli regn, tur att man ska fira hos några som har en inglasad altan och eventuellt en fungerande infravärme. Ska även få äran att träffa systerns kille som jag har kallat diverse smeknamn(har mest själv tyckt att det varit kul) men har lovat att sluta med det när jag äntligen blivit presenterad för karln (detta kommer alltså bli i helgen).

Känns trögt att blogga igen.. jag gillar ju att vara rolig.. känner mig inte så rolig i skrift just nu.. men men håll ut inspirationen kommer nog tillbaka! Tips på blogg-ämnen mottages tacksamt

och vandring i hemavanfjällen planeras för fullt!

Dagens i-landsproblem: Mitt ipod-fodral är kaputt

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska du promenera i "mina" fjäll? Inte illa! När blir det?

2008-06-18 @ 16:47:57
Postat av: Vincent

Känns bra att du ska träffa räven. Se om han sover med svansen bakom örat så att säga.

2008-06-18 @ 18:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback