Hemma

Har hänt så mycket sen sist att jag inte ens hunnit uppdatera bloggen. råkade ju bli sommar i Östersund den här veckan. En dag... i torsdags närmare bestämt så blev jag bjuden på middag på en kompis balkong och när vi hade kommit till efterrätten (som var rabarberpaj ) kom vi på att det var en perfekt kväll att finåka bil a.k.a cruisa. Så vi ringde upp vår vän pärlan (både hon själv, hennes bil och hennes jobb kallas samma sak, praktiskt). Vi polerade armbågarna och gav oss iväg i en Opel -60. Vi åkte runt frösön i helt fantastiskt väder...stannade till på utkiksplatsen och hade photo shoot . Bilder eller den enda bilden som egentligen blev bra från detta ska jag försöka lägga upp senare.
I fredags var det afterwork, med J och S. jag och J gick vidare och drack ett glas rosévin på brunkullan, somrigt var ordet sa Bull. I lördags åkte jag på återträff med kursarna från logopedprogrammet i Stockholm. Det var lite dålig uppslutning, men vi få tappra hade supertrevligt. Vi åt etiopisk mat (ja, dom har mat i Etiopien!!) gick på en skön ryskinspirerad klubb med udda rysk musik och sedan övernattade jag i Uppsala.

Nu är jag hemma igen och längtar efter lite lugn och ro.. men det jag mest funderar på är min blomlåda. Jag har köpt en blomlåda (många vuxenpoäng till mig både för att jag köpt den och för att jag tänker på den) , men kan inte förstå hur jag ska sätta fast den. Jag är helt plötsligt inte alls ett dugg praktiskt lagd, och ingen bruksanvisning skickade de med heller,, bara en massa delar som inte passar ihop. Kan man kanske skicka in till nån typ av renoveringsprogram? Skulle Martin Timell åka ända till Frösön för att montera en blomlåda? (äh det är väl så enkelt så dom skickar hon med det vita läppstiftet) Nej jag är inte alls nöjd med att jag inte klarar det, inte alls...

Dagens i-lands problem: Lite lite skavsår på ena hälen

Kommentarer
Postat av: Vincent

Återigen var det en karl och inte två mattor som behövdes. ;)

Jag ser dock fram emot att komma förbi när blomlådan är monterad och klar. :D

2008-06-02 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback