snabb uppdatering

Tid tid tid är vad jag behöver, det är så mycket jag vill göra...

Följande har jag inplanerat framöver:
*Plugg...skriva en uppgift + en tenta
*Gå runt frösöberget om några minuter (coming around the mountain lalala)
* Plantera nåt i blomlådan (har lite sådär pensionärsaktigt ordnat vattningshjälp i sommar för min växter som jag fortfarande inte har planterat)
*Semester ca 2 veckor (juli)
*Läger ca 2 veckor(juli-augusti)
*Winnerbäck-konsert (augusti)
*Bli lite brun... ser ju ut som en alvedon på två ben med den här hudfärgen (nakdelen med att vara pollenallergisk+ ha ett inomhus jobb)
*Åka och uppvakta två personer som fyller år (till helgen)
*Tvätta (när tvättid finns, helst igår)
*och såklart mest jobb förstås

Veckans citat som en arbetskamrat kläckte idag:
- Vill du dansa?
- Väldigt gärna! jag ska bara gå och bajsa först

Låg humor, men otroligt kul. Prova gärna detta på en dansbana nära dig :)

Fortfarande dagens i-lands: skavsår.. får halta runt berget

Mot berget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback