idétorka

Kände mig lite oinspirerad att skriva idag... men efter påtryckningar så ska jag försöka få ihop nåt :)


Hänt sedan sist:

* Hel-helg med vännen M, vi hade hur kul som helst speciellt på lördag kväll, inte lika kul söndag morgon :)
* Jag har fått frågan "vilken linje går du?" för första gången på mycket länge... (tänkte när jag väl förstod frågan att jag skulle ljuga...men jag är ju så gammal så att gymnasielinjen jag gick finns ju inte längre)
*Insett att porträttbilder inte är min och Ms grej :)
* Lärt min mor att behärska msn
* Dansat
*Köpt en slalomutrustning
*Funderat på om jag ska köpa ett begagnat soffbord av en person som i mailet med info om tidigare nämnda bord använde följande ord "hämta det gratis, free of charge no strings attached" ( kan han vara en yxmördare? eller har han bara humor? kan inte riktigt bestämma mig vad jag tror)


Åker till Uppsala på söndag också, blir skoj!

Dagens i-lands problem: har bara en frusen matlåda tills imorgon (det är ju så jobbigt att värma frusen mat på jobbet...tar ju en evighet)

Kommentarer
Postat av: Mia

Skorna fanns kvar... Allt var bara en fruktansvärd mardröm.

2008-03-08 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback