Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?

Det är alltid så här när det händer mycket att det tar emot att blogga... hur ska man få med allt?

Sen sist har jag varit på läger på Bosön. Rekryteringsgruppens nyskadeläger för ryggmärgsskadade. Som vanligt var det hur kul som helst :) Vet inte riktigt var jag ska börja men lite axplock:

Jag skulle för första gången vara så kallad grenledare på lägret, detta uppdrag hade gjort att jag innan varit rätt nervös (kan det vara åldern att jag är mer nervös nu förtiden??). Såklart var jag inte riktigt nöjd med min insats. Jag körde med en ganska varierad ledarstil : Ibland beordrade jag ganska rakt och ibland kunde jag inte göra annat än att skratta. En dag då jag inte alls var nöjd med min insats som grenledare (läs: kontrollfreaket hade inte kontroll) så kompenserade jag det med att bjuda på choklad... varför inte kalla det muta...?  Tur att jag  hade ett så stabilt gäng att hålla koll  på, utan dem hade det aldrig gått.

Annars så provade jag rullstolstennis.. men jag var ingen stjärna. Problemet med näst intill alla rullstolssporter för mig är att jag har så svårt att "köra" stolen samtidigt som jag ska göra något annat. Detta resulterar ofta i att jag kör in i någon annan person, eller en vägg eller allra oftast inte kan fånga bollen :)  Men jag tycker ändå att det är hur kul som helst  (vilket går emot min vanliga princip "det jag inte kan är inte kul").
Vi fick också två tröjor och det kvalar väl in som dagens i-landsproblem att den ena tröjan kan ersätta min reflexväst och att man i den andra ser ut som en vägverket-anställd. Jag fick dom ju gratis så det är bara att hålla till godo och slita dom med hälsan :)
Hände 1000 andra saker på lägret också som jag inte kan sätta på pränt

Har också hunnit träffa lilla N som äntligen kommit!

och i helgen kommer bästa vännen på besök, vi kör som vanligt en bax in bog och flygande jakob :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh, jag läääängtar!

2008-03-27 @ 10:39:23
Postat av: anna

tack så mycket :D

Postat av: Petra

När ska du lägga upp matbilden? ;)

2008-04-01 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback