Det är mycket nu..

framför allt på jobbet. Men jag har bestämt mig för att jag inte tänker bli ubränd, någon ska ju bryta trenden.  För övrigt kommer ju vännerna äntligen hem till denna stad till helgen! nää jag känner att detta blir ett tråkigt inlägg.

Kan ju liva upp det med en gåta som ett barn på jobbet berättade:
-Vad får man om man lägger en oxfilé i vatten?
-Rostbiff!


ska peppa upp mig att skriva ett mer underhållande inlägg under morgondagen

Var lite diskussioner om ifall man skulle ha en "power-song"  vilken man då skulle välja. Jag funderar på om jag kanske skulle välja "Lucky Luke theme song" den får mig vanligtvis på gott humör.. ska genast prova den  för att peppa upp mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback